Pogoji poslovanja
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Eko Bojevnik so skladni z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot).S spletno trgovino Eko Bojevnik (v nadaljevanju “trgovina”) upravlja podjetje:
Tina Šetina s.p., Podrečje 52, 1230 Domžale, Slovenija (v nadaljevanju “ponudnik”)
Matična številka podjetja: 8802432000
Davčna številka podjetja: 45726540
Zavezanec za DDV: NE
Poslovanje trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem so urejeni s splošnimi pogoji poslovanja.
NAKUP PREKO SPLETNE TRGOVINE
Splošno
Naročilo nakupa se sklepa samo v slovenskem jeziku in je zavezujoče za kupca in prodajalca. V besedilu, opisu, ceni in drugih besedilih na strani lahko pride do napak, za katere se vam v naprej opravičujemo in vam zagotavljamo, da jih bomo popravili v najkrajšem možnem času. Vse slike so kolikor se le da podobne dejanskemu izdelku, a popolna identičnost ni zagotovljena. V primeru kakršne koli napake, težave ali nejasnosti pri naročilu ali izvedbi naročila, se stranko nemudoma obvesti po e-pošti ali telefonu, odvisno od podatkov, ki jih je stranka posredovala. Kot kupcu vam pripadajo vse pravice v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov.
Postopek nakupa
V postopku nakupa so kupcu na voljo naslednji koraki:
- pregled ponudbe izdelkov v spletni trgovini
- dodajanje izdelkov v nakupovalno košarico s klikom na gumb “V košarico”
- Po končanem izboru izdelkov, lahko kupec s klikom na gumb “Košarica” pregleda svoj izbor izdelkov, jim spremeni količino ali jih odstrani. V primeru spremenjene količine, je potrebno košarico osvežiti s klikom na gumb “posodobi košarico”. V košarici se izbere tudi način dostave. Po končanem pregledu, kupec nadaljuje na blagajno s klikom na gumb “Na blagajno”.
- Na blagajni kupec izpolni podatke za račun ter podatke za dostavo, če se le ta razlikuje od podatkov za račun. Na koncu se izbere tudi način plačila.
- Na blagajni je na voljo pregled celotnega naročila z vsemi morebitnimi stroški, povezanimi z dostavo in načinom plačila.
- Naročilo z obveznostjo plačila se potrdi s klikom na gumb “Sprejemam Pogoje poslovanja in se zavezujem k plačilu” ter klikom na gumb “zaključi nakup”.
Tehnološka sredstva, ki omogočajo prepoznavanje in popravljanje napak pred oddajo naročila
Pred oddajo naročila je uporabniku (kupcu) prek grafičnega uporabniškega vmesnika omogočeno, da s takojšnjim učinkom, enostavno in brez težav:
- vidi in pregleda, katere izdelke je izbral in dodal v nakupovalno košarico;
- vidi in pregleda ceno posameznega izdelka ter skupno ceno celotne izbrane količine posameznega izdelka;
- spreminja izbrano količino posameznega izdelka in izračuna novo ceno tako spremenjene količine;
- odstranjuje izbrane izdelke, ki jih ne želi kupiti, iz nakupovalne košarice ter
- obračunava pripadajoči davek, glede na davčno stopnjo, ki velja za izbrane izdelke in njegove cene (osnovo za davek) DDV ni obračunan na podlagi Zakona o davku na dodano vrednost (nismo davčni zavezanci za DDV).
Pred potrditvijo naročila je uporabniku (kupcu) prek grafičnega uporabniškega vmesnika omogočeno, da s takojšnjim učinkom, enostavno in brez težav:
- spreminja izbrani način dostave izdelka;
- spreminja izbrani način plačila ter
- pregleduje in potrjuje posamezne spremembe.
Cene artiklov
Vse cene so v evrih (€) in NE vključujejo 22% oziroma 8,5% DDV. Cene ne vsebujejo stroškov pošiljanja. Ponudnik si pridržuje pravico, da cene spremeni. Pri nakupu velja cena v trenutku nakupa.
Ponudba artiklov
Nabor ponujenih artiklov se spreminja v skladu z zalogami ponudnika. Pridržujemo si pravico, da brez predhodne najave artikle dodajamo, spreminjamo in odvzemamo iz trgovine. Zaloga prikazana na spletni strani je informativna in ne odraža nujno realnega stanja artikla na razpolago za nakup.
Dostava in poštnina
Vsa naročila dostavlja dostavna služba DPD ali Pošta Slovenije. Naročeni izdelki so dostavljeni na naslov, ki ste ga navedli kot naslov za dostavo. Dostave potekajo večinoma v dopoldanskem času. Trudimo se, da vse pakete čim prej pripravimo in pošljemo. Za pakete oddane do 17:00 je predvidena dostava v roku 2-4 delovnih dni.
Poštnina je enotna ne glede na težo in velikost in znaša 4,00 €.
V primeru plačila po povzetju se zaračunajo dodatni stroški, ki so odvisni od nakupa in jih izračuna pred potrditvijo naročila.
Dostava blaga je mogoča samo na naslovih v Sloveniji.
Osebni prevzem
Plačilo
V spletni trgovini Eko Bojevnik lahko plačate na sledeče načine:
- po povzetju s plačilom ob dostavi paketa, oziroma ob prevzemu naročila v trgovini
- po predračunu z nakazilom na bančni račun
- s kreditno kartico preko kartičnega sistema Stripe, ki skrbi za varnost in zasebnost transakcij
- Paypal preko njihovega vmesnika, ki skrbi za varnost in zasebnost transakcij
Plačilo na TRR ponudnika je mogoče samo kot predplačilo na podlagi izstavljenega predračuna.
Račun
Kupec prejme račun skupaj s poslanimi izdelki.
VRAČILO IN REKLAMACIJE
Pravica do odstopa od nakupa
Skladno z določili Zakona o varstvu potrošnikov ima kupec pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga ponudniku sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.
Za odstop od pogodbe mora kupec ponudniku poslati izpolnjen na naslov ponudnika ali v skenirani obliki po elektronski pošti na naslov info@ekobojevnik.si
Izdelek mora vrniti v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe. Izdelek mora biti vrnjen na naslov Tina Šetina s.p., Podrečje 52, 1230 Domžale, Slovenija, nepoškodovan, neuporabljen, v celoti in v originalni embalaži. Stroške pošiljanja v tem primeru nosi kupec.
Vračilo vplačil bo izvedeno nemudoma oziroma najkasneje v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od nakupa. Ponudnik vrne prejeta plačila kupcu z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil kupec, razen če je kupec izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če kupec zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Ponudnik lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler kupec ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj.
Kadar je pri pogodbi, sklenjeni zunaj poslovnih prostorov, blago dostavljeno na dom ob sklenitvi pogodbe, ga ponudnik prevzame na lastne stroške, če zaradi narave blaga ni mogoče vračilo na običajen način po pošti.
Stvarna napaka
Za stvarno napako se šteje če:
- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
- artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
- je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Primernost izdelka za normalno rabo se preverja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli ponudnikovih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal ponudnik ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na samem izdelku. Kupec mora ponudnika o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te in na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku dveh let od prevzema blaga ter ponudniku omogočiti pregled izdelka.
Kupec, ki je ponudnika pravilno obvestil o stvarni napaki, je od ponudnika upravičen zahtevati:
- odpravo napake na izdelku,
- ali vrnitev dela plačanega zneska v sorazmerju z napako,
- ali vračilo plačanega zneska.
Natančneje pravico do uveljavljanja stvarnih napak ureja Zakon o varstvu potrošnikov.
Garancija
Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.
Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo izdelka. Če informacije o garanciji ni, izdelek nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo. V primeru uveljavljanja garancije, nas kontaktirajte na elektronski naslov info@ekobojevnik.si
Ponudnik ne nudi prostovoljne garancije.
Vračilo poškodovanih pošiljk
V primeru, da kupec ob prevzemu pošiljke ugotovi, da so naročeni izdelki poškodovani, nedelujoči ali da v njih manjkajo deli, lahko artikel vrne na naslov Tina Šetina s.p., Podrečje 52, 1230 Domžale, Slovenija. V tem primeru stroške pošiljanja krije ponudnik. Obe strani se nato sporazumno dogovorita o morebitni zamenjavi izdelka ali vračilu kupnine.
Škoda
Ponudnik ni odgovoren za škodo, ki nastane ob nepravilni, neodgovorni ali malomarni uporabi artiklov.
PRITOŽBE IN SPORI
Morebitni spori se rešujejo sporazumno. V primeru težav, se kupec lahko obrne na ponudnika preko elektronske pošte na naslov info@ekobojevnik.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
V primeru, da kupec ni zadovoljen z rešitvijo pritožbe, lahko v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošnikih sporov vloži pobudo za začetek postopka izvensodnega reševanja konkretnega potrošniškega spora pri Evropskem centru za reševanje sporov, s sedežem v Ljubljani, Tomšičeva ulica 6, elektronski naslov: info@ecdr.si, tel: +386 (0) 8 205 65 90, ki ga ponudnik priznava kot pristojnega izvajalca za reševanje potrošniških sporov.